Szkoła językowa - przepis na sukces
Dla firm

Szkoła językowa – przepis na sukces

Szkoły językowe oferują szereg usług do nauki różnych języków obcych na różnych poziomach kształcenia studentów. Zanim jednak przystąpimy do realizacji własnego projektu w tym zakresie niezbędny jest biznes plan szkoła językowa.

Najważniejsze kwestie w biznesie

Każdego roku rośnie popularność szkół językowych – ludzie zdają sobie sprawę z korzyści płynących ze znajomości języka obcego i chętnie go uczą. Dlatego szkoła językowa jest prestiżowym, wymaganym i dochodowym rodzajem działalności. Zaletą prowadzenia tego biznesu jest stosunkowo niewielka kwota inwestycji, roczny wzrost zapotrzebowania na tego rodzaju usługi, a także szybki zwrot. Jednak jak otworzyć szkołę językową, jeśli nie mamy doświadczenia w tej dziedzinie.

W celu realizacji projektu wynajmuje się pokój o łącznej powierzchni 100 m2. Na początek to w zupełności wystarczy do prowadzenia zajęć w kilku grupach językowych. Zastanawiając się jak założyć szkołę językowe, musimy określić naszą grupę docelową. To populacja miasta w wieku od 16 do 45 lat, rodziny o średnich dochodach. Początkowa inwestycja wynosi około 50 tysięcy złotych. Koszty inwestycyjne mają na celu wyposażenie biura i zakup materiałów w celu zapewnienia procesu edukacyjnego, stworzenie funduszu kapitału obrotowego. Środki własne zostaną wykorzystane na realizację projektu.

Dlaczego jesteśmy skazani na sukces?

Ludzie zaczynają zdawać sobie sprawę z korzyści płynących ze znajomości języków obcych, o czym świadczą wyniki badań socjologicznych. 97% respondentów stwierdziło, że podróżowanie ze znajomością języków obcych jest znacznie łatwiejsze. 98% respondentów stwierdziło, że drugi język obcy pomoże im w karierze. 95% uważa, że nauka drugiego języka obcego poprawi zdolności umysłowe. 1/3 przedsiębiorstw chce zatrudnić osobę ze znajomością języka obcego w określonej dziedzinie, a osoby znające język obcy mogą spodziewać się podwyżki o 20%.